Application

Ansøg om optagelse i Lokes List her / Apply for membership here

Application

Postby sbjoern » 13 Nov 2015, 19:26

Hey, I've previously applied to the guild, and I did back then have a talk with Lumen, but due to real life issues, I decided not to join, and Wildstar was pretty much on hold for me. I did tho reach level 50 back then, but didnt have the time to proceed through endgame content.

Now i've got RL things sorted and W* is free, me and my friend deciced to get into Wildstar again.

We are both veteran raiders from WoW. Both Danish as well. We are currently leveling (planned to do so the whole weekend :D) and therefore we would like to join a guild, and since I remember u guys, and u seem pretty stable it would be an honor to join you.

My old application on danish is below.

Thanks

Jeg ligger ud med en kort introduktion. Mit navn er Mathias, jeg er 20 år gammel, går til hverdag på HHX og sidder som fritidssælger for SEAS NVE’s telemarketings afdeling.

Hvorfor jeg vælger at ansøge til jeres guild?

Simpel årsag. Jeg har spillet World of Warcraft på høj plan gennem de sidste mange år. Jeg startede kort tid inden udgivelsen af TBC, og begyndte for alvor, at raide kort tid inden WotLK. Jeg spillede på daværende tidspunkt arms warrior, men i forbindelse med expansionen rerollede jeg til en UH DK. Raidede mig igennem T7 og fik seriøst blod på tanden for, at ligge top på min server. Kort tid efter blev min account banned, da jeg havde givet en ven adgang til min account mens jeg var på ferie, og i den anledning brugte han min account til at scamme en guildbank. Flot. Jeg var ualmindeligt rasende, og besluttede mig for, at jeg aldrig skulle bruge mere tid på et af Blizzards produkter. Den holdte dog ikke længere end et halv års tid, og jeg var tilbage kort tid efter T9 var released. Denne gang en feral tank druid, og jeg raidede mig igennem både T9 og T10/RS med serverens topguilds.

Da Cataclysm blev revealed, satte jeg målene endnu højere, og jeg ville være en del af alle first kills på min server, og derudover ligge højt på på Europa-plan.
Jeg leavede min daværende guild, og fandt en dansk guild der delte de samme mål som jeg selv. Efter released af Cataclysm, var vi alle meget hardcore og tog fri fra udd./job blot for at komme i max level som de første. Vi fik et par servers first og det hele så lovende ud. På dette tidspunkt levede jeg for dette spil, det var min hverdag mere eller mindre. Kort tid efter, rejste jeg til Vietnam i knap en måned, og vendte tilbage til, en guild der var ved at gå i opløsning. Vi var alle meget skuffet over det første content i cata, og kort tid efter var jeg ret fed up på alt der havde med gaming at gøre.. Guild drama, oh.. the drama.

Jeg har siden da spillet on/off, og taget kontakt til mine tidligere guildkammerater, og prøvet at vende tilbage til raiding. Dette gav dog ikke pote, og jeg tvivlede på, at jeg nogensinde ville få den følelse af, at være suget helt ind i en virtuel verden igen. Jeg har siden da prøvet adskillige MMO’s, hver gang med de samme forhåbninger omkring at blive så hooked på et spil, men intet hamlede op med mine ’’oplevelser’’ fra WoW.

Well, u get the idea. Jeg var meget vild med WoW ☺

Til sidst droppede jeg idéen og generelt gaming fuldkommen, lige indtil… at jeg stødte på Wildstar. Har siden da fuldt spillet, tjekket efter opdateringer og nyheder stort set hver dag og været del af deres beta siden de startede deres winter beta op. Kort sagt, kan se det potentiale mange andre spil/patches/expansions har manglet, og jeg er meget meget hook på Wildstar.

En ting jeg glemte til ovenstående var, at de guilds jeg raidede med var danske, og det er naturligvis derfor jeg vælger at ansøge.

Hvorfor I burde tage mig i betragtning ift. Jeres raidroster?

Jeg har en helvedes masse erfaring. Jeg ved hvad det vil sige at wipe flere aftener i træk, for bare at få det progresskill. Derudover ved jeg hvordan man skal agere og opføre sig i et guild, og sidst men ikke mindst – som I nok også kan forstå på min mindre klumme ovenstående – jeg elsker at raide, jeg elsker at progresse, lave strategier, theorycrafte og derudover alt andet et godt MMO har at byde på.

Håber at I kan danne et godt billede af mine planer for Wildstar.

Jeg er i hvert fald meget klar på, at få etableret en god guild med forhåbenligt en masse progresskills og massere af gode stunder. Det skal dog nævnes, at jeg er lidt splittet ift. Class/role, så mit endelige valg bliver højst sandsynligt på baggrund af hvad der passer bedst i jeres nuværende roster!

//out
sbjoern

Re: Application

Postby Bellante » 13 Nov 2015, 21:42

Hej Bjørn,

prøv at fange en af officererne via en /who lokes ingame.

Hvad hedder du/I ingame, hvilken class spiller I, og er målet at raide oder was?
Officer for Regnskabsafdelingen, med svedige håndflader, truthorn og skralde.

Hjælp Jabbithole databasen: http://www.jabbithole.com/pages/client
Bellante

Postby sbjoern » 14 Nov 2015, 03:14

Det forsøger jeg lige!

Jeg hedder Wagwaan Bombaklaat, han hedder Virgin Slayer.

Og yeps, vores målsætninger er i øjeblikket naturligvis at blive capped, og derefter at nedlægge alt hvad der er at nedlægge :D
sbjoern

Postby Bellante » 14 Nov 2015, 10:58

Har addet jer begge som acc friends :) poke folk fra Lokes til en invite i dag, så tager vi en snak senere (I kan lige så godt få guild perks mens I leveller).
Officer for Regnskabsafdelingen, med svedige håndflader, truthorn og skralde.

Hjælp Jabbithole databasen: http://www.jabbithole.com/pages/client
Bellante

Postby sbjoern » 14 Nov 2015, 14:47

Cool! Og ja, også hvad vi tænkte.

Og vi spiller forresten stalker og warrior :)
sbjoern

Return to Ansøgninger / Applications